ש״פ וישלח, ט״ז כסלו ה׳תשנ״ב 

הוראות

ובכל מקום – עם כל ה״שטורעם״ והתוקף, כך שבכל מקום ומקום מתקיימת ההתוועדות העיקרית. והתוועדות עיקרית במקום א׳ אינה בסתירה לה״עיקר״ שבמקום שני, ואדרבא – כל א׳ עוזרת לה״שני״, עד באופן של ״קנאת סופרים תרבה חכמה״. 

ולהתחיל בעריכת ההתוועדויות ביום הראשון, וכן ביום השני, ועאכו״כ ביום השלישי (י״ט כסלו), ולהמשיך בהם בימים שלאחרי זה, ובפרט בימי החנוכה, ״מוסיף והולך מיום ליום״.     ובעת כל התוועדות – יש לדבר דברי תורה, דברי תפלה ודברי חסדים טובים. 

ועל כל אחד ואחד להשתדל בארגון התוועדויות אלו – עכ״פ במקום אחר, ומה טוב – בב׳ או בד׳ מקומות, ע״י מינוי שליח, או ע״י עריכת ההתוועדויות בזמנים שונים (שאז ביכלתו להשתתף בכולם). 

בפרטיות יותר – יש לכאו״א להתחיל בעריכת ״התוועדות״ בעצמו, לקבץ עשר כחות הנפש שלו, ולאח״ז גם לסדר התוועדויות עם בני ביתו, ובני ישראל שבסביבתו, ועד בכל מקום ומקום כנ״ל. 

נקודות

ועאכו״כ בזמננו זה – לאחרי שכבר גמרו כל הענינים, גם ״צחצוח הכפתורים״ (כמדובר כמ״פ), וצריכים רק לפתוח העינים, ולראות ה״שולחן ערוך״ דסעודת לויתן ושור הבר ויין המשומר, ביחד עם עצומ״ה כביבול, ודוד מלכא משיחא שאומר ״לי נאה לברך״.